martes, 29 de mayo de 2012

Viveiro: El BNG echa en falta control pesquero y Mar dice que hay


El helicóptero y una lancha, en un simulacro, en la dársena de Celeiro


«En tempos de incremento do furtivismo como os que se están a vivir na actualidade», los diputados autonómicos del BNG Manuel Parga y Bieito Lobeira califican de «irresponsábel» a la Consellería do Medio Rural e do Mar porque, aseguran, «xa hai máis dun ano que non hai ningunha embarcación de vixilancia pesqueira de Gardacostas en ningún porto da Mariña».

Fuentes de la Consellería do Mar sostienen que sí controlan la actividad pesquera y marisquera en A Mariña. Dicen que en Viveiro tiene base permanente la lancha Os Cairos. A la vigilancia que pueda asumir esa embarcación suman la que periódicamente realizan dos que rotan por diferentes puntos de la costa gallega, el Sebastián Ocampo y el Irmáns García Nodal. Y a todo eso añaden la labor, desde el aire, del helicóptero Pesca 2, con base en Celeiro.

Los parlamentarios nacionalistas recalcan que la «inactividade» de Gardacostas en A Mariña «deixa os bancos marisqueiros e os caladoiros sen ningunha protección e nunha situación de auténtica indefensión». Por eso emplazan al Ejecutivo gallego a aclarar por qué «deixa a costa da Mariña sen ningunha embarcación de vixilancia pesqueira con base permanente nalgún dos portos da comarca». Y preguntan si prevé «rectificar esta situación».

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario