domingo, 7 de abril de 2013

La importancia del bonito en Burela



 
El pasado año ABSA movió 1.500 toneladas de bonito del norte, por valor de 6,4 millones de euros


El bonito es la segunda especie más importante del volumen de negocio de la lonja de Burela. Según los datos aportados por el gerente de Absa, Miguel Neira, supone más del 10% de la facturación, teniendo en cuenta que la costera del bonito se prolonga solo durante cinco meses, de junio a octubre, por lo que sitúa a esta especie como clave en su economía, y que identifica a Burela como el puerto bonitero gallego más importante. En el 2012, las 1.500 toneladas de bonito del norte reportaron a la lonja de Burela 6,4 millones de euros.

«O bonito dá a Burela unha proxección ao exterior clave. Agora mesmo a maior parte do bonito que se comercializa non procede de barcos locais, senón de embarcacións doutros portos galegos e doutras comunidades autónomas, o que reflexa a importancia do porto de Burela na comercialización desta especie», señala Neira. Dos terceras partes del bonito que se comercializa en Galicia procede de Burela.

El bonito y la merluza, explica el gerente de ABSA, suponen una forma de entender la pesca que redunda sobre la calidad del producto. «Practicamente a totalidade da merluza que se comercializa en Burela procede de embarcacións de palangre , do pincho, onde se pesca unha a unha; e co bonito sucede outro tanto, á cacea ou o curricán. Unha forma sostible de pescar onde a principal preocupación é tratar de manter a calidade desde que se pesca ata ese proceso de primeira venda, mellorando as embarcacións e os procesos para manter o peixe á temperatura adecuada, mantendo a mellor das calidades». Una etiqueta verde lo identifica.

 

1 comentario: