domingo, 12 de mayo de 2013

«Pescar un salmón é unha lotería, e deste peso ainda máis»



Julio Gallego, con su salmón, que «dou guerra dura, non se movía ata que arrancou río abaixo»


«Pescar un salmón é unha lotería, e deste peso ainda máis». Lo dice Julio Gallego Núñez, jubilado de banca con 68 años, natural de Vigo y radicado en Cangas, quien pescó ayer el único salmón en el primer día de campeonato internacional Río Ulla. Un ejemplar que pesó 10,191 kg., y 97 centímetros, el mayor de los siete de la temporada.

Picó en Ximonde, en el puesto Penedo Redondeo. Eran las 17.03 horas y es salvaje, carece de micromarcas. Entró a un cebo de miñoca y quisquilla y «dou guerra dura, quince ou vinte minutos, non se movía, poucas veces dou cabezadas e cando se enfadou de verdade arrancou río abaixo, houbo que sacalo dunha isleta e despois houbo suerte, nada máis sacalo da auga soltouse», recuerda Julio.

Este pescador no es advenedizo. Lleva acudiendo al Ulla 45 años y al concurso unos treinta. Sabe de lo que habla y a que se dedica: ganó el concurso en 1986 y posteriormente logró un segundo y tercer puesto. Y sigue teniendo «as mismas sensacións, esto engancha moito, ó que sacas un tes ansiedade por sacar outro. Foi bonito paseino ben pero cando o mirei fóra», indica. Y tiene tiempo para pensar en que es algo «moi difícil, con tódolos pescadores que hay en España sácanse 2.000, un 3 ou 4% e ainda así queren facer pesca sen morte, ala eles».

Desde la organización del concurso, el presidente de la Sociedad Río Ulla, Miguel de la Calle, mostró su satisfacción por la jornada, destacó que se vieron varios más, que alguno hubo que de devolverlo al río por normativa y que finalmente resultó una buena jornada de campeonato.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario